přítel všech
zdravím! kouřim jednou denne travu a do toho sem začal užívat Kalicor(Piracetam) zatim to je 2tablety 3krat za den..... nemuže to mit na něco vliv?? že hulim a jim do toho prašky na podporu paměti? :-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud denně kouříte trávu, tak Vám Kalicor bude k ničemu. Jeho účinek není tak výrazný ani tak rychlý, aby Vám pomohl vyřešit potíže s pamětí, způsobené právě marihuanou, kterou nadále kouříte. Pokud chcete pozitivně ovlivnit své intelektové schopnosti, tak by bylo na místě spíš omezit kouření marihuany. Co se týče toho, zda tato kombinace nemůže mít na něco vliv - vzhledem k tomu, že v tomto případě pochybuji, že by se účinek Kalicoru vůbec projevil, tak Vás nadále ovlivňuje každodenní kouření trávy. Na co všechno může mít užívání konopných drog vliv se dočtete na těchto stránkách nebo na www.drogmem.cz / Memy / Vliv konopí na zdraví.