Operace a pervitin
fido
Dobrý den, jsem student a je mi 16 let. Od listopadu jsem užil pervitin 5-krát a naposledy to bylo před třemi týdny. Nedávno jsem se dozvěděl,že za MĚSÍC půjdu na operaci ve které budu v narkóze. Na stránkách www.dropin.cz jsem se dozvěděl,že pokud jsem užil pervitin,tak nesmím přijít do narkózy, protože by mohly nastat komplikace,nebo bych mohl dokonce i umřít.Chtěl bych se tedy zeptat , zda-li by mohly nastat nějaké komlikace při zákroku,když jsem ho užil jen "párkrát". A také bych se chtěl zeptat ,po jaké době se v moči a hlavně v KRVI dá zjistit ,že jsem někdy užil pervitin , protože k operaci patří i předoperační vyšetření na kterém berou moč i krev... Předem děkuji za zodpovězení otázek... PS: Prosím odepište mi na email , DĚKUJI !!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud bude od užití doba kolem 2 měsíců, jak jsem zpočetl, tak riziko nehrozí, resp. kdyby došlo k nějakým změnám, zjistilo by se to při předoperačním vyšetření (tedy ty změny, ne to, že je vyrobil pervitin). To riziko se týká užïtí, nebo doby bezprostředně po něm, a nebo po odznění účinku, kdy je organismus vyčerpán. Po těch 2 měsících také nebude v moči ani v krvi ani stopa po piku. Tak buďte klidný. Zbytečná nervozita před operací vás také ohrožuje.