paní
Vážený pane doktore, moc děkuji za obsáhlou odpověď i za nabízenou péči. Není problém ve financích, ale v tom, že mám do Prahy skoro 3 hodiny cesty, pětileté dítě a tu ukrutnou práci... prostě to samozřejmě vypadá jako výmluva. Jsem si tím trochu nepříjemná. (trochu dost). Myslím, že jsem teď o trochu lepší. začal asi zabírat sertralin a chuť chlastat mám akorát na konci týdne. Zato ale jsem schopna ji i realizovat navzdory všem předsevzetím. Což mě na mě taky nesmírně vadí. Pak si to vyčítám, pak si slibuju, pak si fandím a pak opět selžu. Prostě klasika. Přijde mi to celý šíleně banální, ale nejvíc mi vadí, že nejsem schopná se zmátořit. děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, tak to se nedá nic dělat. Je to daleko, tak na nějakou intenzivnější terapii není asi prostor. Kdyby se to nějak sypalo, tak se můžeme sejít. Jinak můžeme zůstat v kontaktu takhle po netu a nějak spolu komunikovat. Třeba to taky trochu pomůže. Jinak ten problém není ani tak moc banální. Ono je to docela složité a zbavit se nutkání pít není sranda. Možná vám zkusím doporučit ještě nějakou medikaci, která by pomohla nutkání trochu odstranit. Ale uvidíme, napřed jak zabere ten sertralin.