pozor!
plamen
pervityn je velmi silna droga sice ale jde o psychiku! tudiž stačí naučit se hledat v sobě minule chovani a dnešní s pervitinem!kdyz zistite ty chyby a straty tak byse vam mel opet trochu zmenit nazor.Nemislite? Bral ste nekdy nejaku drogu?(nelegalni)

Odpověděl: Jakub Minařík
Na otázky ohledně vlastích zkušeností s nelegálními drogami po netu zásadně neodpovídám. Myslím, že vzhledem k tomu, že nejsem anonymní a jsem v pozici ve které jsem, je to prostě nevhodné. Jinak si trvám na tom, co jsem vám odpověděl minule. Obyčejně člověk zjistí, proč to není sranda a proč ho varovali, až když narazí. Většina mojich klientů si tímhle stadiem prošla. Většina měla dojem, že jen pitomec to neuhlídá. Je to fakticky mnohem zrádnější než myslíte. Podle toho jak formulujete svoje dotazy, bych vám doporučil brzdit. Protože jste myslím na dobré cestě to neuhlídat. :-)