abstinencni priznaky
Dobry den,dekuji za odpoved je tam podezreni stridani alkoholu ,mruhana,pervitin.Mohli byt abstinencni priznaky z alkoholu zvraceni a prujem,tres.Kazdopadne k lekari zajdem popripade testy v moci.Je to tezke synovi je 21 let mysli ze ma vse pod kontrolou.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud je to odvykací stav při nadužívání alkoholu, tak buďte opatrní. Symptomy by tomu myslím celkem odpovídali. Odvykací stav pří závislosti na alkoholu je totiž - na rozdíl třeba od absťáku po heroinu nebo pervitinu, velmi nebezpečný a může skončit smrtí. takže se synem k lékaři rozhodně běžte, kdyby se třes zhoršil, syn začal mluvit z cesty, nebo halucinovat, ... zavolejte záchranku. No taky dohlédněte, aby syn přiměřeně pil, ... Pokud zvrací je to důležité. Doporučuju také něco sladkého a vitaminy skupiny B. No a syna každopádně pozdravujte a vyřiďte mu, že ti, co to mají pod kontrolou, nemívají absťák, když vysadí. :-)