čistota LSD
Jano
Zdravim, dopočul som sa že v "papieroch" bývajú okrem LSD primiešané aj amfetamíny. Neviem či je táto informácia pravdivá. No chcem sa spýtať v ktorej forme (papiere,kryštály,želatína...) sa najčastejšie nachádza iba čisté LSD bez nejakých iných prímesí. Ak sa nemýlim tak LSD ma oveľa nižsiu toxicitu ako lysohlávky, takže negatívny vplyv LSD na fyzický organizmus by mal byť u LSD menší. Je rozdiel v psychických rizikách medzi LSD a lysohlávkami? Ďakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
V papírech může být opravdu lecos, ale s tím omezením, že LSD funguje v dávkách o několik řádů nižších, než jiné látky. Pravděpodobnost že v matrix, která stačí na dávku LSD bude ještě něco dalšího v dávce, která bude účinná je malá. Nicméně - pokud tam příměsi jsou mohou modulovat efekt tripu. Co se týče čistoty - vzhledem k tomu, že se jedná o látky vyráběné nelegálně, je odhadovat co je čistější iluzorní. V tom, co koupíte, může být jen LSD, ale klidně taky nic, nebo jed na krysy. U nelegálných drog se to nedá odhadnout. Co se týče srovnání LSD a lysohlávek - toxicita lysohlávek je poměrně vělmi malá (pokud jsou to ovšem lysohlávky), srovnání s LSD se mi nejeví tak významné. Ohledně efektu a rizik - myslím, že LSD je razantnější a pravděpodobnost komplikací vyšší. Rozhodně jsem ošetřoval více lidí pro komplikace s LSD než s lysohlávkama. Obě látky ale vnímám jako nevhodné k užití bez průvodce. Zešílet zkrátka můžete.