:(
Nicol
dobry den,mam takovy mensi problem.Muj kluk(20) bere extazi,a driv si i slehal herak,ted uz to pry nedela ale jeho kamosi,rikaji ze porad smazi,tak nevim cemu mam verit.Taky mi rikaji,at dam od neho ruce pryc nebo me do toho zatahne taky,ale to si myslim,ze by neudelal,protoze kdyz jsem mu rekla,ze si dam caru,tak me rekl,ze to v zadnem pripade,protoze nechce,abych dopadla jak on jako SMAZKA.Rika jak me potrebuje,ze ja jsem jediny duvod,proc by mohl prestat,jen kvuli me,jinak ho k tomu pry nic nevede.Po roce se mi ozval muj byvaly pritel,ktery musel nalehave tenkrat odjed mimo CR.,a rikal mi,jak jsem mu schazela a jak me miluje.ja ted nevim co mam delat.Nemuzu se k nemu vratit a jeho nechat na pospas drogam.A mam ho moc rada.ale nevim jestli je to ta prava laska,a jestli by to s nim melo nejakou budoucnost.pokud muzete tak mi prosim poradte budu rada.Dekuju!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, Nicol. Víte, to, jestli zůstanete se svým současným přítelem nebo se vrátíte k tomu bývalému, za Vás nikdo jiný nerozhodne. Je to Váš život a Vaše zodpovědnost k sobě samé. (Taky třeba to nemusí být ani ten bývalý ani ten současný, ale někdo úplně jiný a nebo třeba vůbec nikdo...). A právě proto bych si to všechno na Vašem místě dobře zvážila. Buďte na sebe opatrná. Myslím, že k drogám a k tomu se do nich nějak zamotat, ať už sama nebo přes partnera, máte docela blízko. Na závěr mě napadají dvě docela důležité věci, na které byste měla do budoucna pamatovat. 1/ Velice často se stává, že ten, kdo někoho "zachraňuje" od drog, do nich spadne taky. 2/ Nelze zachraňovat někoho, kdo o záchranu nestojí a nebo nechce pro ni sám něco udělat. Když, tak se ještě ozvěte. A hodně štěstí.