Alkoholik
Verca
Potřebuji poradit, můj manžel pije. Dokonce je ve fázi kdy si to už i uvědomuje a chce pomoc. Očekává ji hlacvně ode mne. Můžete mi prosím poslat kontakt na poradnu v Brně. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V Brně jsem nalezla níže uvedené kontakty, jsou to specializované psychiatrické ambulance zaměřené na závislosti. Tam je možné se poradit, jaká forma pomoci a případné léčby by bylo pro Vašeho muže vhodná, zda ambulantní nebo rezidneční a za jakých podmínek s ohledem na manželovu situaci a zdravotní stav. Myslím, že manžel potřebuje především odbornou pomoc. Vy osobně ho v jeho rozhodnutí můžete podpořit, případně jít do poradny s ním, ale víc moc toho bohužel nemůžete. Především on bude muset věnovat úsilí tomu, aby se s problémy, které nyní má, nějak porovnal. Držím palce Vám i manželovi. Psychiatrická ambulance Podané ruce o.s. Hapalova 22, Brno, 621 00 telefon: 541226070 MUDr. Ronald Marek http://www.podaneruce.cz Psychiatrická ambulance Vojtova 23, Brno, 639 00 telefon: 543212752 MUDr. Jiří Berka