KONTAKT
Honza
Dobrý den, prosím o získání kontaktu na drogové centrum v Mostě, nebo Teplicích, event. v Ústeckém kraji. Děkuji. Lítám po netu a nic nemohu najít.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zasílám následující kontakty: Kontaktní centrum Most k naději o.s. Jilemnického 1929, Most, 434 01 telefon: 476 102 288, 476 104 877 fax: 476 102 288, 476 104 877 Lubomír Šlapka http://www.kcentrum.com Drug Out Club - Kontaktní centrum pro drogově závislé Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475210626 fax: 475211483 Mgr. Radka Kobližková http://www.minimax.cz/drugout/ Kontaktní centrum White Light I. Kontaktní centrum Doubravská 122/5, Teplice, 415 01 telefon: 417 534 582; 602 414 911 Bc. Michaela Nekolová http://www.whitelight1.cz Více zařízení v ústeckém kraji najdete v adresáři na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti v kolonce Mapa pomoci na http://www.drogy-info.cz/index.php/map/?region_id=13. Hodně štěstí.