houbičky
Chtěl bych experimentálně vyzkoušet lysohlávky. A tak chci vědět jaké trvalé následky (pokud vůbec jsou z jedné tripové dávky) může způsobit psilocybin nebo do jaké míry zatěžuje játra(např. v porovnání s alkoholem). Moje játra jsou naprosto zdravá jen chci vědět jak přesně pozměňuje tato látka metabolismus a na které látky v těle se může vázat a tím ten metabolismus ovlivňovat (např. i vazby v mozku... váže se alkaloid z hub na acetylcholinový, serotoninový nebo jiný receptor?). Odpověď můžete pojat maximálně podrobně a odborně.... vzhledem k mému oboru porozumím čemukoliv :o)

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud vzhledem k vašemu oboru porozumíte čemukoliv, tak si spoustu informací můžete najít sám. Je to celkem složité a jestli chcete experimentovat se silnými halucinogeny, tak byste se na to měl pořádně připravit. Co se týče toxicity - je poměrně malá, takže žádné trvalé následky nehrozí. Tedy co se týče těla. S psychikou je to o něco složitější, tam může dojít i k trvalým následkům, bohužel i po jediné dávce. V souvislosti s tím doporučuji si prostudovat návod Learyho a Alperta jak na to, myslím že vyšel v trilogii o halucinogech. Osobně doporučuji opatřit si zkušeného průvodce. Je to pak mnohem bezpečnější. Jinak doporučuji se spíše lysohlávkám vyhnout. Jinak základní info najdete v sekci halucinogeny na těchto stránkách.