pro Minarika
---
Proc cizi lidi mit rad,zalezet hmm...Jsme jen klienti, kus hadru..Pokud mi je zle, musim pockat na sezeni, vykaslou se na tebe v nouzi. Riaps? Velmi prijemny lidi!! Cloveku je zle, no nebudu to pitvat. Je mi z toho k pleci. Pak,konec terapie,vypadni mam konec prace. Neverim tomu ze zalezi(mit rad) i kdyz u vas to tak vypada. Did 5let se lecim AD,cca 7psych.,aje to horsi? Snazim se,snazim se prezit..Ne ja uz nemuzu o tom mluvit,je mi z toho blbe,jak sou lidi zly a to jeste doctori.prominte..

Odpověděl: Jakub Minařík
Hm. Zajímavý pohled. Mám dojem, že jsem nikdy nikoho nevnímal jako kus hadru, alespoň myslím. Nemám s tím zkušenost. Na sezení většina lidí musí čekat, protože jsou tam i jiní, kteří jsou na tom podobně a taky máme tu a tam jinou, někdy taky docela důležitou práci. Ale to je jen vysvětlení, ne omluva. Taky s tím koncem sezení - to souvisí s tím, abysme se nezbláznili, protože ono celej den si povídat s lidma, který jsou úzkostný, bláznivý, ... je na blázinec.