za jak dlouho?
latos
Dobrý den, kouřil jsem marihuanu zhruba tak tři roky, skoro každej den. Byla to pohodička až do ty doby než jsem z toho měl nějaký halucinace, hlasy atd.... byl sem moc, ale to sem si před tím samozřejmě neuvědomoval. Teď už nekouřím, ale mám potíže s náladami...... Úplně nejvíc mě štve, že sem teď zavřenej někdy veselej jindy mám depku. To "svinstvo" mě uplně změnilo. Skrátka nejsem to prostě já jak se znám. Tak chci vědět za jak dlouho se to zpraví?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, co popisujete, se stát může - sice je to spíš výjimečné, ale ne nemožné. Myslím, že jste byl ve stavu toxické psychózy - pokud tedy ty hlasy a halucinace po vysazení konopných drg odezněly. Nebo se u Vás projevila nějaká psychická potíž, ke které jste měl dispozici. Těžko říct, za jak dlouho to odezní - takto přes internet toho moc nezmůžeme. Ale pokud se jedná nyní o ty změny nálady, tak by to za nějaký čas odeznít mohlo. Ale taky se může stát, že ne. Zkuste mi napsat kolik je Vám let, odkud jste a jak dlouho teď trávu nekouříte. Když mi napíšete tyhle informace, mohla bych Vám líp poradit nebo bych Vás mohla případně odkázat na někoho z kolegů, s kým byste to mohl zkonzultovat osobně. Zatím hodně štěstí.