Pro p.Báru Orlíkovou
Lola
Děkuji za pomoc.....Přítel se mnou o tom mluví, ale někdy mám pocit, že by si spíš přál, abychom otočili list, a nechali to být...Jenže to asi nepůjde, tak rychle.Asi budu muset opravdu někam zajít....Jestli tedy budete tak hodná, ráda si ty kontakty vezmu.Jsem z Ostravy-Poruby.Mockrát vám děkuji.Přeji hezký den...Blanka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V Ostravě je možné využít tyto kontakty, které by pro Vás byly vhodné: Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 602551983 MUDr. Chvíla Libor, CSc. Doléčovací centrum Renarkon Následná péče a doléčování Mariánskohorská 1328/29, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 596 638 804, 724 148 882 Mgr. Michal Potocký Psychiatrické oddělení při FN AT ambulance 17. listopadu 1790, Ostrava, 708 52 telefon: 597373209 fax: 597374235 Prim. MUDr. Jitka Potribná Myslím, že máte pravdu v tom, že nelze jen tak otočit list a nechat to být, zvlášť když se necítíte aktuálně dobře. Možná je bude lepší varianta, když to budete řešit i s odborníkem, a ne pouze s Vaším partnerem. Přeji hodně štěstí.