Je to normální
Milhausen
Zdravím Poslední dobou se mi stávají situace které sám moc dobře nechápu.Je to samozřejmě s pervitynu který již čtyři roky šnupu.Tak o co jde tak před měsícem jsem seděl sám v autě v jednom hustém lese a najednou jsem slyšel zvuk ale né tak obyčejný zvuk.Zněl jako když se mi vypíná mozek a přichází smrt teda aspon to na mě vté situaci tak působilo.Uplně jsem díky tomu vyskočil z auta a hned mi to došlo bylo to letadlo co nade mnou zrovna letělo a že letělo nízko to mi nejspíš v sugerovalo ten stav.Ale není to jen jeden případ z letadlem mam jich více a vždy za to může to letadlo.Myslíte že můžu mít stíhu z letadel teda spíše z jejich zvuku?Dík za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud berete pervitin, tak můžete mít samozřejmě stíhu z čehokoli - tedy i z letadel a jejich zvuku. Někdo má stíhu z toho, že v ručnících v koupelně jsou kamery a sledují ho, někdo má stíhu z toho, že se v metru na něj všichni dívají a mluví o něm, proč byste nemohl mít stíhu z letadel. Ale teď vážně: To, co popisujete, vypadá na rozjíždějící se toxickou psychózu, což může být potenciálně velmi nebezpečné. Většinou to po vysazení drogy odezní, ale taky to tak být nemusí. Myslím, že by bylo na místě minimálně zvolnit a dát si nějakou dobu pauzu, pokud už nechcete uvažovat o tom, že by bylo dobré přestat. Ono totiž je mrzuté to, že jakmile se dostanete do těchto stavů, tak má tendenci se to spíš horšit a i když si pak dáte po nějaké době abstinence, tak má tendenci se to vracet. Takže bych s tím moc nehazardovala. Začínáte se dostávat do fáze, kdy už ta intoxikace většinou nebude nic moc a čím dál častěji Vás bude pronásledovat něco takového, co jste popsal (nebo něco jiného stejně strašného). Takže být na Vašem místě bych docela uvažovala, co s tím. No, kdyžtak ještě napište.