pro MINARIKA J.MUDr.
---
Ja nevim co chci..Jediny co me napada:Maturu, mit kde bydlet,praci. To bych musela se ucit,zvladnout skolu pro zacatek. Topim se se skolou uz dlouho,snazim se ji dodelat,nevzdat to a neodejit,ale nejde mi to!Mit radost z neceho..ale z ceho?!Tenhle svet je celej zkurv..Lide si ublizuji,zabijeji,smeli,nici,jeden druheho podrazi,,priroda ubiva,samy smutek a zlo,,pomoct si clovek musi sam,nikdo mu nepomuze,,pomluvi,nadavky,starosti,problemy.Narozeni-skola-prace-smrt(kdyz se clovek neuchyti tohohle rytmu zivota je v prde..).Lidi utikaj z hruzy sveta k drogam,,kradou aby meli co jist,,sebevrazdy,,snazi se jen prezit,ne zit.Co chci,aby se rodice a blizky meli dobre,zdrave a klidne.A co delam!!Ublizuju jim:skolu mrvim,sou samy problemy se mnou,ale neni to umyslny. :(...........nemuzu dal opravdu ne

Odpověděl: Jakub Minařík
Když se podíváte na to co jste napsala tak jsou tam dvě části. Ta první, kde je co chcete a ta druhá, kde je proč se vám to zdá nesmyslné. Možná jsem blázen, ale mám dojem, že můžu spoustu věcí změnit. Prostě tím, že budu věci dělat tak jak myslím, že se dělat mají a nebudu dělat kompromisy tam, kde si myslím, že bych je dělat neměl. Možná takhle nemůžu změnit svět sám, ale třeba když v tom bude více lidí, tak se to povede. No, zkuste si ještě jednou přečíst co jste napsala a zamyslete se nad tím.