Dotaz
Jeremy
Jsem rád,že něco takového jako je vaše poradna existuje a děkuji vám za předešlou odpověď na moje dotazy.Vidím,že to není až tak ztracené,takže jsem se rozhodl s tím nadobro skončit i když to bude sakra těžké.Fandím si a chci to prostě překonat.Chtěl bych se vás ještě zeptat v čem vlastně spočivá a co to vlastně je ambulantní podpůrná terapeutická péče/odborná ambulantní podpora/

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že je rozumné, že jste se rozhodl s tím něco dělat. Jednoduché to nebude a sám to člověk zvládá těžko. Takže ta ambulantní terapeutická péče slouží k tomu, abyste měl možnost o těch chutích, o tom, co se Vám děje, mluvit s někým z odborníků a taky s jeho pomocí se naučit ty stresové situace zvládat, naučit se vyhýbat se rizikovým situacím, které ty chutě podporují a pokusit se zjistit, v čem je Váš potenciál a v čem slabiny a naučit se s tím vyrovnávat jinak než konzumací všeho možného psychotropního. Myslím, že by bylo vhodné využít ty kontakty, co jsem Vám poslala - ten kontakt na MUDr. Chvílu bych asi prefereovala. Takže držím palce a doufám, že Vám to vyjde.