Jak se bránit?
kecousova
Už Vám píšu opět,Můj syn je tu pod značkou moxi a od Vás už mám spoustu rad jak postupovat,ale vždy to skončilo mou odvahou jít proti synovi,asi proto ,že se ozvalo mé předobré srdíčko maminky.Jenže syn ráno dlouho spí,zřejmě asi proto,že večer si dal víno a jeho oblíbené brčko, potom něco breptá za dveřmi a začne mě i slovně urážet,vím,že jde o absťák a tak jsem tiše,jenže k večeru už mi kope do dveří a hazí po mě různé předměty,ihned volám druhého syna a policii u které je vše nahlášeno,oni přijedou ,zlobivého syna uklidní a zase odjedou. Chci se zeptat dá se někam zavolat,aby ho odvezli,nebo jak se správně bránit,jsem epileptička a pak je mi nasledující dny na záchvat ,to znamená,že se vše prodlužuje a já se zdravotně nikam nedostanu.Ještě mám manžela, ale ten se zase bojí,že soudní výpověď se zřejmě platí a na to nejsme finančně vůbec připraveni, protože se staráme ještě o závislého syna.Je to kolotoč a mi si nevíme rady jak začít?Tady bych prosila,o radu jak postupovat při Právní záležitosti vůči synovi a jakou finanční částku mít ,než něco počnem.A taky zdali může manžel ještě z druhým synem vše zařídit krom mě,když mě je psychicky stále špatně.Děkuji ...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Již jsme si v minulosti dopisovaly a myslím, že jsme se i domlouvaly, že by bylo lepší, kdybyste se zastavila na konzultaci přímo u nás v Právní poradně A. N. O., protože situace je nyní ještě více komplikovaná než v minulosti, podle toho, co popisujete. Nemá smysl dalekosáhle řešit věc takto přes internet, při osobním setkání bychom to jistě mohly probrat lépe. V tuto chvíli bude už asi opravdu nezbytné rozhodnout se k nějakým radikálním krokům, protože s tím dobrým srdcem v takové situaci daleko nedojdeme - je prostě někdy už nutné stanovit nějaké hranice, nebo se z toho Vy i manžel zblázníte a syn si bude dál dělat, co chce. Zkuste se odhodlat a zavolejte mi. Nemusíte mít obavy. Telefon do Právní poradny A. N. O. je 222 582 932. Držím palce.