Hulení a posilovna
pardubickej:-)
Dobrý den...Dřív jsem často chodil do posilovny a taky dělal nějaký sporty (kickbox).V posilce sem přibral asi tak 8-10 kilo.Teď tak rok hulim denně,ale jak kdy.Často jen 1 špeka,občas zas víc (když je nějaká akce,pátek,sobota a tak).Tak jednou za 3měs si dám LSD (ale jen když chci,ne že bych to nějak potřeboval).Už delší dobu do posilky nechodim,protože na to nemám kvůli škole čas.Resp. měl bych,ale špatně by se mi to stíhalo.S hulením to nemá souvislost...V květnu maturuju a rád bych se zas k posilování vrátil.Má to ale jeden háček...Rád bych hulil dál,ale nevim,jestli pak to chození do posilky nebude zbytečný.Je sice fakt,že většina kulturistů kouří,to je ale tabák,ne tráva.Chtěl bych vědět,jestli (pokud civčim,abych přibral) to vůbec bude mít nějaký efekt.Není u Vás někdo,kdo by mi s tímhle mohl poradit?V odbornejch časácích se dočtu tak možná o steroidech,ale na tohle tam asi nikdy nenarazim a docela by mě to zajímalo.Navíc když napíšu na nějakou poradnu ohledně cvičení,vyfuckujou mě s hromadou morálních keců a nic se nedozvim.Dík za odpověď :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
No, ptáte se na hodně specifickou věc a já si nejsem moc jistý. Ale nevidím důvod, proč by cvičení nemělo fungovat. Konopí může modulovat některé fyziologické funkce, takže to může být jiné. Docela by mě zajímalo srovnání jak to fungovalo předtím a nyní. Budu rád když napíšete. Jinak byste měl asi pamatovat na to, že konopí a jiné drogy mohou modulovat vnímání bolesti a další fyziologické funkce. Ja na to dobré myslet a být opatrný při cvičení. Ne nadarmo i konopí patří mezi doping. A doping může ve sportu znamenat nejen to že podáte lepší výkon, ale také to, že ten výkon nepřežijete ve zdraví. I když ve srovnání se steroidy je to nesrovnatelně bezpečnější. Jo a konopí také není látka, která by zvláště silně zlepšovala schopnost se učit. :-) Někdy pomáhá Thiamin, Magne B6 a piracetam.