Pro Báru Orlíkovou
Máca
Dobrý den,Někdy v říjnu v listopadu jsem vám psala o svém bývalém přiteli,že jsem se dozvěděla že bere pervitin.Po mě chodil s holkou co také bere.V prosinci se rozešli.Mi se teď od ledna docela často vídáme.Buď přespí on u mě nebo já u něj a většinou celou noc prokecáme.Hodně se bavíme o pervitinu a posledně mi řekl že chce přestat.Ze začátku se mi moc nechtěl svěřovat ale teď už je to lepší.Ale když jsem u něj byla naposled tak na chvíli odjel a já u něj doma našla pervitin.Chtěla bych mu moc pomoci ale nevím jestli mi říká pravdu.Ta slečna s kterou chodil po mě je prý těhotná s ním ale o mi tvrdí že v tu dobu kdy otěhotněla už spolu nespali.Prosím vás o radu už nevím co mám dělat co mu mám říci a jak zjistit jestli lže ona nebo on.Děkuji Marcela

Odpověděl: Bára Orlíková
Již jsem Vám již psala v předchozí odpovědi - skutečně si nemyslím, že byste se chovala zcela moudře. Pokud prokecáte s ex-přítelem celou noc, je to především proto, že on je intoxikovaný pervitinem a obvykle to bývá tak, že člověk pod vlivem pervitinu vykecá cokoli komukoli, takže bych si nedělala iluze, že se Vám svěřuje a skutečně chce se situací něco dělat. Podle toho, co píšete ve skryté poznámce, tak bych vzala dost rychle nohy na ramena, protože jinak se můžete ještě zaplést do věcí, se kterými teď nemáte nic společného. Navíc podle Vašich dotazů mám pocit, že riziko, že se nakonec rozhodnete pervitin vyzkoušet a rozjedete se spolu s ex-přítelem, je poměrně velké. Jak jsem psala - můžu Vám nabídnout kontakt na nějaké zařízení typu K-centra pro uživatele drog (dá se tam jít ambulantně a anonymně se poradit), který byste mohla ex-příteli předat - pokud mi napíšete, odkud jste. S tím, že pokud si tam sjedná schůzku, můžete ho tam vyprovodit, ale víc pro něj pravděpodobně udělat nemůžete. Na to, že je to Váš bývalý přítel, tak má myslím od Vás nadstandardní servis. Jeho potíže s tím, zda je jeho bývalá přítelkyně těhotná nebo není a pokud ano, tak zda s ním nebo ne, neřešte. V tuto chvíli pravděpodobně nezjistíte, kdo lže a kdo ne, zvlášť pokud oba berou pervitin. Nevím, proč byste měla být nešťastná z toho, že ohledně tohoto problému nevíte, co dělat a co bývalému příteli říct - je to jeho problém a jeho přítelkyně. Vy těhotná nejste a není to Vaše záležitost a on si nemůže dělat nárok na to, že mu v této věci budete nějak pomáhat. Buďte na sebe opatrná. Myslím to vážně.