How on LSD
GreenHead
Dobrý den chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl a hlavně kvalitou v produktech s LSD25 tím myslím že jestli správně si vybavuji existují tripy ( papírky) , microdot (tabletky) , krystaly , želatina (gel) , a nebo asi čistá tekutina. chtěl bych se zeptat jaký je v tom rozdíl jestli je něco lepší nebo horší... A ještě jeden dotaz jak jsem se dočetl LSD ovlivňuje člověka již při 50gama kde do 250gama účinkuje jako euforie a od 250gama a výš že účinkuje jako uplný výmaz chtěl bych se zeptat jestli by jste to nějak nemohli zpecifikovat jak je to s tím dávkováním a účinky a poslední dotaz je pravda že lsd účinkuje tak cca do 10 dávek (přibližně 10 000gama) a víc to tomu stavu nedá mockrát děkuji

Odpověděl:
Zdravím, ohledně Vašeho dotazu jsem kontaktovala MUDr. Tomáše Páleníčka ze 3. LF UK Praha. Jeho odpověď Vám přeposílám. A za pochvalu dík:) Jana Marečková, koordinátor poradny "Rozdíl mezi účinky v jednotlivých formách, ve kterých se LSD prodává, závisí pouze na tom, kolik je tam skutečně obsažené látky. V tripech a v mikrotripech v 99% může být účinnou látkou pouze LSD (pokud něco obsahují), vzácně například DOB. V rozotku nebo v želatině mohou být i jiné obsažené látky. V želatině např. bylo zachyceno AMT. U roztoku je navíc velkým problémem odhad dávky, vzheledm k tomu, že běžný uživatel si těžko přesně napipetuje nějaké množství roztoku, navíc předpokládám, že ani není tušení, o jaké koncentraci roztok bývá. Co se týká množství, účinné dávky LSD se pohybují již od cca 20 gama (mikrogramů), kdy taková relativně běžná dávka je 50-100 gama. Čím vyšší dávka, tím více jsou samozřejmě vyjádřeny psychedelické účinky. Experimentálně se ovšem používaly i dávky až 500 nebo 1000 gama najednou. V případě té maximální dávky, 10000 gama, co uvádíte, je asi 100 násobně vyšší dávka a ne destinásobně. V každém případě si myslím, že užít od těch 200 až 300 gama už žádné výraznější změny v účincích nebudou, možná pak jen v délce trvání účinku. Míra psychedelického účinku u halucinogenů se dá hodnotit podle tak zvaného Ditrichova dotazníku, rozhodně se to nedá klasifikovat jako euforie a výmaz. Účinky jsou v každém případě závislé na dávce s tím, že se nedají jednouše předpovědět, hraje roli vždy nastavení jedince a interakce vnějšího prostředí (set a setting)." MUDr. Tomáš Páleníček