pl
mam strach, ze uz piju moc, pernik uz me tak nelaka jak piti, jsem z Prahy kam se muzu obratit, jestli se mi teda za strizliva jeste bude chtit

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, nejlepší by bylo se obrátit na některou z AT ambulancí - psychiatrických ambulancí zaměřených na problematiku závislostí nebo nějaké další ambulantní zařízení. Tam by bylo možné situaci zkonzultovat a zvážit, co by bylo pro Váš nejlepší. Popřípadě - jestli jste předtím absolvoval/a léčbu ze závislosti, tak se zkuste obrátit na zařízení, kde jste se léčil/a. Mohu Vám nabídnout tyto kontakty: Konzultační centrum pro závislé Ambulantní program ESET-HELP o.s. Donovalská 1862, Praha 4, 149 00 telefon: 272922718 Mgr. Jan Hesoun Denní stacionář - SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220803130 PhDr.Ilona Preslová http://www.sananim.cz Centrum následné péče Drop in Holečkova 31, Praha 5, 150 00 telefon: 257326080 Evžen Klouček http://www.dropin.cz Ordinace pro návykové choroby AT ambulance Pod Marjánkou 12, Praha 6, 160 00 telefon: 233351603 MUDr. Drahomíra Syrovátková Ordinace AT pro prevenci a léčbu závislostí Kytlická 758, Praha 9, 190 00 telefon: 286892964 MUDr. Jiří Kromholz Ambulance pro alkoholové závislosti při VFN Apolinář Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00 telefon: 224968214, 224968236 Přeji hodně štěstí a doufám, že až vystřízlivíte, takže si toto rozhodnutí přesto uchováte v hlavě.