blazinec
***
dobry den chtela sem zeptat jak se dostat do ja nevim kam by me souply uz 4 roky se sebeposkozuju no vlastne sem sem vam o tom uz psala 125904 no kazdopadne to ted docela prestavam ovladat a zvladat tady vubec na svete... chci se nechat nekam zavrit... kam muzu jit nebo kam se muzu dobrovolne prihlasit? pokud mi este nebylo 18... a nebo se musim pokusit o sebevrazdu aby me nekam soupli ? chci pryc ztohohohle sveta ale nemam odvahu umrit potrebuju se nekam treba na mesic zasit stratit... atohle bude asi jedinej spusob jak by to slo...sice zacne v rodine dost velkej povyk ale stim musim pocitat...:( prosim poradte jinak se radsi pokusim a voni me tam zavrou sami.... predem dik za odpoved...

Odpověděl: Jakub Minařík
Ne, nemusíte páchat sebevraždu, abyste se dostala do někam na léčení. Stačí, když navštívíte psychiatra, vylíčíte mu své obtíže a domluvíte se, co s tím uděláte. To stačí, více není potřeba. :-) Taky byste se mohla dostat úplně někam jinam, než potřebujete, když byste se pokoušela sebevraždit. :-) Takže, pokud napíšete odkud jste, tak vám někoho doporučím. Vzhledem k tomu, že vám ještě není 18, tak byste mohla jít i k dětskému psychiatrovi. P.s. Nedělejte si s tím moc starosti. My psychiatři býváme poněkud potrhlí, ale v zásadě chápaví lidé a rodina se s tím smíří. On jim to kolega vysvětlí, takže nakonec budou ještě rádi.