zbláznim se?
elvira
Dobrý den, hulím trávu asi půl roku. Ze zacátku to bylo všechno jak má být, chápete sranda a tak. Ale teď když se zhulím mívam hroznej stav.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to co píšete považuju za poměrně vážné. Blázen sice nejste, ale nemáte k tomu daleko a pokud v tomhle stavu budete ještě pár týdnů, tak může být problém se z toho bez následků dostat. Pokud mohu mít rozumné doporučení, tak se objednejte k psychiatrovi a to pokud možno hned. Jestli jste z Prahy, nebo okolí, tak mi zavolejte v pondělí (222 924 245) a dohodneme se kdy přijdete. :-) Pokud jste odněkud z daleka, tak napište a já vám zkusím doporučit nějakého kolegu. A zbytečně se nestíhujte. :-)