sylvie
Dobrý den, tak jsem mluvila o té terapii se sestou a ta mi řekla, že do téhle nepůjde, že to tam na ní nepůsobí dobře. Jednou , už je to asi sok jsme se tam šli podívat a přišli jsme o 5minut pozdě a oni nás nepřijaly. A ty lidi,c o tam seděly na ní i na mě zrovna dobře nepůsobily. Vím, že byli také drogově závislí, ale neměla z toho dobrý pocit....Jako já...Nešlo by něco jiného a někam jinam zajít??? Ona chce přestat, ale né zde...Děkuji nashledanou

Odpověděl: Jakub Minařík
No, tohle je jedinný fungující stacionární program pro léčbu závislostí v republice. Takže když se sestře nelíbí, tak nezbývá než vyzkoušet ty ústavní. :-( Jen na okraj - ten program má dvě části. Ta otevřená, tzv. motivační je ta co jste viděli. Ve vedlejších dveřích je pak ta stacionární část, která je mnohem příjemnější. Teda, taky mě napadá, že když jsem si prostudoval ty vaše dotazy a spojil si je s tímhle, tak bych řekl, že s motivací sestry k léčbě a abstinenci to není valné, ... A že budete muset ještě nějakou chvíli počkat, než se setra rozmyslí, že by s tím chtěla něco dělat. No, ale možná se pletu. Ale děje se to málokdy. No, klidně ještě napište.