Pro MUDr.Minarika Jakuba
---
Myslite si, ze jsem opravdu na tom zavisla?! A jakej program byste mi teda nabyt, kde a jak by to probihalo? Nevim, nechci byt mezi fetakama, kdyz sama si myslim nejsem az tak uplne, dit je to preci pul roku pika. Dokazu bez toho byt, problem je v tom, ze kdyz se na sebe nastvu, je mi jedno jestli si ho vezmu, jestli umru...

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslel jsem na tu variantu, kterou jsem vám nabízel (denní stacionář). Nevím, jestli jste doopravdy závislá, ale máte s braním poměrně významné obtíže a v kombinaci s vašimi dalšími problémy to dělá fakt paseku. Indikací léčby nejsou tedy samy drogy, ale kombinace drog a dalších duševních obtíží. Myslím, že by vám léčba, která je sice názvem protidrogová, ale obsahuje hodně psychoterapie a aktivity které pomohou najít nějaké smysluplné využití volného času, udělala dobře a mohla by vám pomoci se z toho dostat, pokud budete chtít. Jinak s feťákama se tam sice potkáte, na straně druhé, jedete sice krátce, ale celkem intenzivně a musela jste už vyhledat odbornou pomoc. Takže myslím, že by úvahy o léčbě byly přinejmenším rozumné.