Testy
vila
Jaké druhy testů existují a kde je možné si je nechat udělat.Jde o problémové dítě u kterého víme ,že drogy bere, ale nevíme jak mu to dokázat. Testy s močí selhaly z důvodů výměny. Prosíme i o kontaktní adresy, kde tyto testy provádějí.Jde o test s krve, nebo vlasů? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud selhaly klasické testy z moči, je možné nechat udělat v laboratoři testy z krve, za které se ale platí větší suma. V Praze takové testy provádí Toxikologická laboratoř v ulici Na Bojišti. Pokud potřebujete kontakt jinde, je možné zeptat se ve Vašem okrese na AT ambulanci, kde Vám kontakt jistě poskytnou. Ještě mě napadá otázka, co se stane, až konečně někde získáte pozitivní test. Jestli pak Vaše dítě najednou přistoupí na Vaše podmínky a začně se chovat jinak, nebo jestli problémy stejně budou pokračovat, jak je tomu většinou. Jinými slovy, jestli je takový test potřeba, k čemu bude dobrý?