RE:CO2
Janka
Dle rodičů šlo asi o sifonové bombičky, ale i tak Vás prosím o vysvětlení a jaký je mezi tím rozdíl sifonové - šlehačkové. Jaké to má účinky, jaké je nebezpečí? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Sifonové bombičky obsahují oxid uhličitý, který nemá žádné psychotropní účinky také není nebezpečný, pominemu-li extrémy typu že někdo vdechne stlačený plyn a způsobí si tím trauma, nebo si navlíkne pytlín na hlavu a zadusí se, ... Naproti tomu šlehačkové bombičky obsahují oxid dusný, který je velmi silné analgetikum, vyvolává záchvaty smíchu, ... Také není nijak zvlášť nebezpečný, pokud třeba nedojde po vdechnutí k pádu a úrazu a podobné situace jako v prvním případě. Závislost je samozřejmě možná, i když málo pravděpodobná.