RE:Alkohol
Allena
Jsem z Prahy, takže by se mi hodil kontakt na nějakou ambulantní léčbu zde. Nikdy jsem se ze závislosti na alkoholu neléčila, přesto si myslím, že by bylo lepší alkohol razantně omezit či úplně stopnout. Myslím, že mám k závislostem velký sklon(cigarety, jídlo). Problémem samozřejmě je, že po vypité láhvi vína mi sice ráno není špatně ani nemám okna, ale jsem malátná, otrávená a nic mě netěší a různě si tak přehazuji povinnnosti na jiný den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám kontakty na několik AT ambulancí /specializované psychiatrické ambulance zaměřené na problematiku závislostí). Jistě bude lepší vše probrat s odborníkem osobně, abyste se v tom všem zorientovala, získala potřebné informace a podporu a mohla se rozhodovat, jak dál. Osobně znám kolegy v ambulanci na Praze 6 a na Praze 9 (MUDr. Syrovátková a MUDr. Krombholz), které mohu doporučit. Jinak AT ambulancí je hodně, takže si můžete vybrat, kde Vám to s ohledem na Vaše bydliště bude vyhovovat. Přeji hodně štěstí a držím Vám palce. Poliklinika Palackého, odd.AT Palackého 5, Praha 1, 110 00 telefon: 224947711 Ordinace pro návykové choroby Pod Marjánkou 12, Praha 6, 160 00 telefon: 233351603 MUDr. Drahomíra Syrovátková Oddělení AT Vilová 16, Praha 10, 100 00 telefon: 274812594 Oddělení AT Argentinská 17, Praha 7, 170 00 telefon: 283872186 Ordinace AT pro prevenci a léčbu závislostí Kytlická 758, Praha 9, 190 00 telefon: 286892964 MUDr. Jiří Kromholz Oddělení AT U Pazderek 1417, Praha 8, 180 00 telefon: 233557631 Oddělení AT Bieblova 6, Praha 5, 150 00 telefon: 251562224 Poradna pro problematiku AT Bendova 1125/5, Praha 6 - Řepy, 163 00 telefon: 724307775 Ambulance pro alkoholové závislosti při VFN Apolinář Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00 telefon: 224968214, 224968236