brácha a tráva
Lejla
dobrý den.Můj brácha kouří trávu (cca 4 roky),a nedávno mi řekl ,že mu to nechutná ,no spíše že mu to nikdy nechutnalo,a přestat prý nemůže protože kamarádi by ho do toho v táhli zpátky.Chtěla bych mu nějak pomoc,ale nevím jak.Myslela jsem že kdybych ho vytrhla z toho jeho každodeního stereotipu,tak by to dokázal,jenže on to nedokáže.Má svůj den rozdělenej na práci ,hospodu a spánek. a ještě jsem se chtěla zeptat jestli marihuana může způsobovat halucinace?protože jsem ho už párkrát přistihla jak stojí před stěnou a upřeně se na ni díva.a říká že na něj ze stěny vystupují geometrické obrazce. Děkuji za odpověd a přeji hezký den.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, po užití marihuany jsou halucinace docela obvyklé, hlavně ty zrakové, takže obrazce ze stěny nejsou žádná výjimka. A jak byste mu mohla pomoci? Jestli opravdu chce a marihuana už ho nebaví, určitě mu můžete pomoct vystoupit ze stereotypu a najít nějakou jinou zábavu, která by mu zaplnila prázdné místo po trávě. Jestli ale o tom jen tak mluví a vlastně se mu do žádné změny nechce, těžko ho k tomu přimějete. Že ho do toho kamarádi znovu vtáhnoou jsou tak trochu alibi předem - samozřejmě, že když se bude pohybovat ve stejné společnosti a všichni budou dál kouřit asi tam jen tak nevydrží, ale dokud to nezkusí, těžko může vědět, co nastane.