dlouhodobá abstinentka
cat
Byla jsem asi 2 roky závislá na pervitinu po prodělání těžká toxické psychozy jsem s péčkem skončila ale začala jsem brát heroin který jsem brala tak 3-4 rokyale vůbec jsem se nešetřila ke konci tak2g následovalo mnoho nezdařených pokusů až jsem skončila na metadonu kde se mi teda jak bych řekla rosvítilo (jsem mladá,hezká a blbá jsem taky nikdy nebyla nedodělala jsem farmacii)tak jsem i s metadonem úspěšně skončila.Plně jsem abstinovala 3 roky úplně ani jsem neměla chutě vůbec.Za tu dobu jsem se stačila vdát normálně jsem pracovala jako servírka a chtěli jsme mít s manželem děti bohužel to rok nevicházelo moc sme si je přáli manžel je z úplně jiného světa nikdy drogy nebral ale vše o mě věděl.Pak začali komplikace nález byl neprůchodné vejcovody začal u mě stav určité beznaděje že nemůžu dát manželovi dítě do toho se přidal nález na děložním čípku vir který způsobuje rakovinu dostala jsem strach a opět jsem si občas dávala heroin.Nejsem teď ve fázi že bych byla závislá ale cítím už že mám chutě a nevím kam se mám obrátit s pomocí jetli třeba neexistují nějaké léky které chutě potlačují než se můj zdravotní stav snad zlepší a budu mít další chuť do života díky za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jistě by nějaké varianty existovali. Jednak mám dojem, že KC nyní spravují jiní kolegové, takže by to mohlo být lepší. Také mám dojem, že se tam pokoušeli rozbíhat doléčovací centrum. Na vašem místě bych tam zkusil zatelefonovat. No a kdyby to bylo i tak nepřijetelné, tak je možnost KC v Ústí nad Labem. Ale rozhodně bych se v takovéhle situaci někam obrátil. Pokud zažíváte takovýhle veliký stres, tak by vám mohl pomoci psychiatr a nějaké léky, které by vaší psychiku stabilizovali. V kombinaci s nějakou psyxchoterapií by jistě vedli k úspěchu. A moc bych to neodkládal, abyste se nerozjela. :-)