Marihuana
Gomez
Už asi rok kouřím marihuanu, ale nekouřím ji jako mí kamarádi kteří ji mají pomalu každý den.Já jelikož jsu přes týden pryč tak nemám žádný se dostání k marihuaně.Dám si až přijedu tam kde bydlím a dávám si třeba dva dni a pak mám zase týden pauzu.Já vím že je to hrozný ji kouřit ale přes ten týden mě vůbec neschází.Myslíte že když už ji kouřím tak aspoň takhle, že ji nemám furt? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nějak úplně nevím, na co se nás vlastně ptáte :) To, že kouříte marihuanu, není zrovna chvályhodné, ale marihuana objektivně patří k drogám s relativněm nízkými riziky. To ovšem neznamená, že žádná rizika nemá. Je jistě lepší kouřit jen o víkendu než kouřit každý den. Nicméně i tak Vám to může způsobit nějaké problémy. Samozřejmě je fajn, že Vám marihuana přes týden neschází a že si ji neopatřujete i mimo víkendy, a že zřejmě máte i jiné koníčky. Nejsem kompetentní Vám kouření marihuany rozmlouvat - je to Vaše rozhodnutí a předpokládám, že víte, do čeho jdete. Pokud byste s tou marihuanou měl nějaké trable a chtěl jste se o tom poradit nebo jste potřeboval něco dalšímu k tomuto tématu vědět, pak samozřejmě napište. :)