alkohol
Allena
Potřebovala bych kontakt na nějakou ambulntní léčbu kvůli alkoholu. Přibližně dvakrát týdně vypiju s přáteli až láhev vína nejsem schopna zůstat u jedné skleničky, jak jsem si předsevzala. Chtěla bych si nechat předepsat antabus, je to možné touto cestou?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohu Vám samozřejmě nějaký kontakt na ambulantní léčbu poskytnout. Jen mě napadá, byla jste již kvůli alkoholu v léčbě? Nebo máte kvůli alkoholu nějaké jiné závažné potíže? Těžko mohu soudit přes internet, ale pokud skutečně vypijete dvakrát do týdne láhev vína, nezdá se mi, že by se jednalo o závislost na alkoholu. Není to sice úplná abstinence, ale považovala bych to ještě za normální užívání alkoholu, pokud netrpíte nějakými psychickými potížemi, somatickými potížemi, nemáte po pití alkoholu pravidelně okna a jste schopná dojít druhý den ráno do práce bez větších potíží. Pokud se tedy nejedná o recidivu po již absolvované léčbě nebo dlouhodobé abstinenci. Zkuste mi kdyžtak o své situaci napsat víc.