Pro MUDr. Jakub Minaříka
Radek7
Jsem z Chebu, jinak děkuju za odpověď. Myslite že bych se z toho mohl dostat sam. Během mých zkušeností z drogami se mi to podařilo utajit před rodinou i když kolikrát už to bylo skoro venku např. když jsem se trochu přešlehl. Nechci aby se to někdo dozvěděl, vím jací jsou a jak by to brali a zvlášť mamka která by to asi nepřenesla přes srdce. Může být občasná nespavost nebo spíš potíž usnout následkem???

Odpověděl: Jakub Minařík
No, můžete zkusit se z toho dostat sám, ale nakonec není tak špatné, do toho zavzít ostatní. Člověk má pak nad sebou dohled. Nespavost samozřejmě může patřit k následkům. Většinou se stav do měsíce upraví. No, jinak kdyby to nešlo, tak se zkuste zkontaktovat z kolegy: Kotec - kontaktní centrum a terénní program [Západní Čechy] Cheb, Kostelní náměstí 15 Prev-centrum [Západní Čechy] Cheb, Kamenná 5 tel: 354424176 Nebo se podívějte na téhle adrese do DB kontaktů, třeba najdete nějaký vhodnější. :-) A omlouvám se že to tak dlouho trvalo, měl jsem trochu problém právě s tou DB kontaktů. :-) http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/