Testy.
M:B:
Byli jsme se synem v K-centru ,kde mu udělali test na pervitin,měli jsme podezření,že bere drogy.Jeho chování se velmi zhoršilo,četla jsem vše o chování ,když bere dítě drogy.Všecko tomu nasvědčuje,krádeži peněz,atd. V testech,které stály pouze JEN 40kc se nic neukázalo!! Je tento test spolehlivý? Děkuji předem. Tety provedli z moče.Zdá se mi to divné,když jsem tu četla,že jsou velice drahé,tak nevím.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, test může být spolehlivý, ale taky je otázka, zda se jednalo o jeho moč a také o to, jestli nebere něco jiného než pervitin a nebo mohla uplynout od poslední aplikace delší doba, takže nález se zatím negativizoval. Jinak testy jsou celkem spolehlivé, i když se mohou mýlit, pravděpodobnější je však spíše falešně pozitivní nález. Ohledně té ceny - velmi drahá je konfirmace - potvrzení nálezu těmi lacinějšími testy. Dělá se tehdy, když není v souladu klinický nález, výsledek toxikologie a tvrzení klienta.