pro MuDr. Jakuba Minaříka
Andres
Dobry den, (c. predesle odpovedi 638100) Dekuji. Jeste bych se Vas chtela zeptat, co byste mi k tomu memu problemu rekl konkretneji? Vubec nevim, jak si to mam vylozit ci jak to mam chapat. Jinak se citim skvele a moc fajn bez huleni. Jsem rada, ze jsem toho nechala, az nekdy lituji, ze jsem to vubec kdy potkala.. Mejte se moc pekne. Andres

Odpověděl: Jakub Minařík
No, mám dojem, že vás obtíže, které přetrvávají po kouření konopí obtěžují, ale také že by je bylo možné odstranit. Navíc mám pocit, že obtíže jsou vždycky subjektivní záležitost a že někdo kdo na to nevypadá se může cítit mnohem hůře, než někdo, kdo vypadá že je mu strašně zle. To je myslím to, jak byste tomu měla rozumět. Takže když půjdete někam s vašima obtížema, tak tam jdete proto, že potíže máte a my kteří v těchhle službách pracujeme víme, že i když se nám mohou jevit potíže jako banální, tak je to jen pohled náš a klienta mohou velmi trápit. A tak s nimi také nakládáme. Je to srozumitelné? P.s. Doufám, že jsem odpověděl na to, nač jste se ptala. :-)