dojezdy
junkie
Zdravim. beru piko tak 1 krat tydne ale docela dost...Jdu na preventivni prohlidku a musim donest moc...dá se to zjistit? Co se muže stát? a ještě jeden dotaz...Proč mam takový krutý dojezdy...mam treba půl dne ohromnou zimnici, neskutečně se klepu že si nemůžu stoupnout na svoje vlastní nohy, a dotoho se mi chce zvracet...je to normální..dík za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, tak k první části vašeho dotazu. Po týdnu může být pervitin v moči prokazatelný. Je to sice méně často, ale možné to je. K průkazu metamfetaminu v moči je třeba udělat toxikologické vyšetření. Takže průkaz při preventivní prohlídce je možný jen tehdy, když po pervitinu budou cíleně pátrat. Ohledně těch dojezdů - je to hodně individuelní záležitost, ale vaše reakce je přece jen hodně prudká. Zdá se, že vám pervitin nedělá moc dobře a tělo jej nedobře snáší. Existuje také možnost, že jste se někde něčím nakazil a s tím pak souvisí i to, že intoxikaci hůře snášíte. Mohlo by se jednat například o virovou žloutenku. Pokud užíváte injekčně, tak je také možné, že tento stav je důsledkem nesterilní aplikace látky.