Policejni testy na THC ..
Morfeus
chtel bych se zeptat po jakou dobu policie s tech jejich testu zjisti ze jsem kouril travu ?? za jakou dobu telo odboura THC pro policejni testy ? jake testy PCR pouziva .Snad me tady pomuzete, jinde /a to i drogove kapacity na to kaslou /odkazuji ze to nevi .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, kolem testování na přítomnost THC policií je ještě pár nejasností. Ještě před měsícem byly prováděny pouze pilotní studie a nebyla definitivně vybrána firma, která by testy dodávala, tedy ani přesný typ testů - přesto, že testování mělo naplno začít začátkem roku. Pokud vím, mělo by jít o testy ze slin. V případě, že bude zjištěna přítomnost THC, měl by být takový člověk odvezen do speciálního centra, kde bude proveden přesnější test (pravděpodobně z krve). Nepodařilo se mi najít zatím žádné vyjádření k tomu, jak chce policie řešit problém s dlouhým setrváním THC v organismu. Pokud byste chtěl podrobnější a novější informace, obraťte se, prosím, na Národní monitorovací středisko (www.drogy-info.cz).