Potřebuji nutne radu mam strach?
Fetak
Naposledy sem užil pervitin před 18h když ležím tak tak nem tep a když prudce stanu srce se mi na chvilku rozbuší a když si zase lehnu tak zase necítím tep když si dam ruku na srdce tak taky nic necítím a zapomínam díchat bojím si jít si lehnou poradte jinak mi je uplne normalně abčas ve tmě vidím se neco pohybovat jinak nic mi není

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bohužel nejsme schopní zareagovat hned, jak dotaz odešlete, alespoň ve většině případů ne. Doufám, že už Vás to nejhorší přešlo. Pokud stav trvá, ať už je skutečný, nebo jde jen o Vaše vnímání (může to tak být, vzhledem k tomu, že jste viděl také "něco se hýbat ve tmě"),raději zajděte k lékaři, ať máte jistotu, že se s Vámi nic vážného neděje. Pervitin, stejně jako jiná stimulancia, zvyšuje tlak a zrychluje tep, i když tolik hodin po užití už by neměl mít takové následky. Může jít ale o reakci organismu na celkové vyčerpání, třeba z několikadenní jízdy. Zkuste se tedy vyspat, pořádně zavodnit, najíst a hlavně se nesnažit vyřešit to nějakou jinou chemií, rozhodně ne, pokud Vám něco nedá přímo lékař. A pro příště pozor, je dost pravděpodobné, že se podobný stav může opakovat.