PRosim o radu jak spravne jednat v pripadu dealera drog
Semtex
Dobry den , pochazim z jedne z prazskych casti a pomerne dlouhou dobu sleduji zdejsiho dealera drog , ktery je neustale siri drogy i mezi nezletile , bohuzel ale neznam takovou moznost , jak o tomto cloveku anonyme informovat policii , proto vas zadam o rady jak v tomto pripade mam postupovat.Dekuji s pozdravem Obcan.

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám dojem, že pro policii je významné právě svědectví občanů. Protože bez něj dealera neusvědčí. Můžete samozřejmě zatelefonovat na místní oddělení policie a nebo jim poslat anonymní dopis. Ale obávám se, že to k vyřešení nepovede. Takže pokud se tomu nepostavíte tváří v tvář a prodejce drog nepomůžete policii usvědčit, tak je vaše občanská angažovanost málo platná. Ale ohlásit to samozřejmě můžete. Pokud vím, tak policie je ráda za každý střípek. Víte, alespoň pokud vím - tak policie většinou tuší co se děje a kdo drogy prodává, jen je problém pachatele usvědčit, protože scházejí svědectví.