protidrogové programy
Dobrý den,prosím o informaci,jaké programy protidrogové jsou nabízeny základním a středním školám kromě "peer".Jaké mají názvy a jejich stručná charakteristika.Děkuji a přeji hezký den. Jana Jirků

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpověď na Vaši otázku by byla na celou knihu. Myslím, že Vám mohu nabídnout pouze odkazy na zařízení, které dělá primární prevenci na školách - o. s. Prev-Centrum - mají velmi dobře udělané stránky www.prevcentrum.cz. Také se můžete podívat na web Národního monitorovacího střediska pro drgy a drogové závislosti, kde najdete mnoho informací o drogové prevenci včetně výzkumu - www.drogy-info.cz. Tam najdete napříkald také ke stažení příručku "Jak ve škole vytvořit zdravější prostředí - Příručka o efektivní školní drogové prevenci" (vydána ve spolupráci s o.s. SANANIM v rámci projektu Evropská zdravá škola a drogy podpořeném MŠMT). Také najdete některé stručné informace na této stránce pod kolonkou Primární prevence.