dulezite hodnee doluzite
potrebuji poradit o nejake strance o kryzi v manzelsvi a tak potrebuji o nekoho na internetu kdo mi bude radit dekuju ja uz nevim co mam delat strasne se trapim

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že pokud jste v nějaké krizové situaci, není internet nejlepší medium. Vždy je lepší zajít se poradit někam osobně - získáte větší podporu a potřebné informace, abyste se mohla rozhodnout, jak postupovat dál. Samozřejmě existují i internetové poradny, kam se můžete obrátit. Jednou z nich je například www.internetporadna.cz, kde mají sekci psychologického poradenství. Naše poradna je zaměřena výhradně na problematiku návykových látek a závislostí. Nevím, zda Váš dotaz s touto problematikou souvisí - pokud ano, napište o své situaci více informací a mohli bychom zkusit vymyslet něco, co by Vám pomohlo.