Misto
endi
Tak tedy, velice dekuji alespon za takovou pomoc.Pokud by jste byla ochotna mi poslat kontakty na vase kolegy,kteri by mu mohli pomoci,tak bych byl velmi rad.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám kontakty a omlouvám se za pozdní odpověď. Chápu, že chcete kamarádovi pomoci a máte o něj obavy, ale jak sám píšete ve skryté poznámce, může být problematické ho k návštěvě nějakého odborného zařízení přimět. Je to bohužel tak, že pokud on nebude chtít situaci změnit, tak s tím mnoho nezmůžete. Ale pokud by o Vaši pomoc zájem měl, tak se můžete obrátit na některé z níže uvedených zařízení. Přeji hodně štěstí. Poradenské centrum pro mládež ohroženou drogovou závislostí 6. května 1071, Bystřice pod Hostýnem, 768 61 telefon: 573380000 PhDr. Dagmar Cruzová http://www.spektrum-km.cz Kontaktní centrum Renarkon o.p.s. Na příkopě 3210, Frýdek - Místek, 738 01 telefon: 558628444 Psychiatrická ambulance Letenská 1183, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61 telefon: 571660165 Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 602551983 MUDr. Chvíla Libor, CSc.