MARIHUANA
medvídek
MŮJ PŘÍTEL MÁ NĚKDY VÝPADKY PAMĚTI, NĚKDY SI NEPAMATUJE CO JSME SI DOMLUVILI DEN PŘEDTÍM, JÁ SEMHO PTÁM JESTLI ZE MĚ DĚLÁ LEGRACI ŽE NEVÍ O ČEM JSME MLUVILI, ALE ON NAPROSTO VÁŽNĚ ODPOVÍDÁ ŽE SI TO NEPAMATUJE, ČASTO SE PTÁ CO JE ZA DEN A JAKÉ JE DATUM, BÝVA PODRÁŽDĚNÝ A BEZDŮVODNĚ SE ROZČILUJE PRO NIC ZA NIC, ČASTO HO BOLÍ KLOUBY A SVALY - TO ON ODŮVODŇUJE TÍM, ŽE DŘÍVE HODNĚ SPORTOVAL - PŘESTAL AKTIVNĚ SPORTOVAT TAK PŘED 13 LETY! TO SE MI NEZDÁ, ŽE BY MOHL MÍT TAKOVÉ PROBLÉMY PO TOLIKA LETECH CO JIŽ NESPORTUJE. NEVÍM JESTLI TYTO PŘÍZNKY MOHOU BÝT NÁSLEDKEM JEHO DLOUHODOBÉHO ÚŽÍVÁNÍ MARIHUANY.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jestli dlouhodobě nehulí a má takovéhle obtíže, tak bych spíše hledal příčinu jinde. Mohlo by se jednat o nějakou organickou chorobu mozku, ... Tyhle příznaky sice s hulením často souvisí, ale mizí když člověk hulit přestane. Po roce by se fakt už objevovat neměly. Příčinu bych hledal jinde. Přítel by měl asi navštívit psychiatra. Abych vás zbytečně nestrašil - ono závisí hodně na rozsahu obtíží. Někteří lidé jsou takoví zmatení, zapomínají na to, o čem se bavili, ... jsou spíše takoví roztržití. Může to být taková ta porucha typu "potrhlý profesor" když se člověk soustředí na nějaký problém tak úplně zapomene na jiné věci. P.s. Napadá mě ještě varianta, jestli tyhle obtíže neměl i předtím, než kouřil konopí.