Zachvaty
Endi
Mam dotaz za meho kamarada.On totiz stim nechce nic delat.Ale dost hodne kourival marihuanu,pak prestal a ted ma casto zachvaty agresivity, problemy v rodine a posledni dobou se i parkrat pokousel o sebevrazdu.Chtel bych poradit,co snim,jak by se to melo resit....dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte o kamaráda obavy. Myslím si ale, že příčiny a následky jsou v opačném pořadí - mám za to, že má především problémy v rodině, se svou agresivitou a má sebevražedné tendence a proto začal kouřit trávu. Teď ji nekouří, ale problémy se objevily opět a s novou intenzitou. Myslím, že Váš kamarád potřebuje poměrně nutně psychiatrickou pomoc, protože podle toho, co popisujete, se mi ta situace jeví jako velmi závažná. Když mi napíšete, odkud jste (resp. Vás kamarád), tak bych Vám mohla poslat kontakty na kolegy psychiatry, na které by se mohl kamarád obrátit.