Tvrde zily
Tom
Dobry den. Mam problem. Pomalu, ale jiste se mi ztraceji vsechny zily z pazi. Nejdrive zatvrdnou a jsou tuhe jak kamen a pote se mi schovaji nekde hloubeji do tela. O co se jedna, je to dangerous? Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nebudete si mít kam šlehnout a kdyby se náhodou odtok z paže úplně zastavil, tak byste nejspíše skončil s odúmrtí končetiny a samozřejmě amputací. No, žíly si zkuste mazat heparoidem, střídat místa kam si aplikujete a dejte si pozor na sterilitu aplikace, ... Jinak, to co se vám děje, je následek poškození žilní stěny. Bývá způsoben například infekčně (záněty z nesterilní aplikace), ale i chemicky - dráždivými látkami, nebo fyzikálními vlivy (osmotický tlak roztoku) a nebo také geneticky - vaše žilní stěna je méněcenná. Každopádně velmi důrazně doporučuji vynechat injekční aplikace do nohy. Protože tam je stejný stav mnohem větší průšvih.