POMOC
efisio
Potreboval by som poradit.....Rodicia ma chcu dat na krvne testny na pritomnost THC v krvy.....Nehulil som asi mesiac,pravidelne sportujem, a tiez pravidelne sa stravujem,chodim do sauny a pod..........Da sa to po mesiaci este zistit? Mna strasia ze sa to da este aj do 2 rokov.ale moc tomu neverim...Prosim o rychlu odpoved DAKUJEM

Odpověděl: Bára Orlíková
Z krve se dá THC detekovat pouze několik dní po posledním užití. Ze vzorku moči až měsíc, ale to závisí na tom, jak bylo předchozí užívání intenzivní. Pokud byste kouřil každý den po dobu několika měsíců, pak by mohl být test na THC pozitivní i po několika týdnech. Pokud se jednalo o jednorázový experiment, tak by se testy měly negativizovat tak do týdne, max do 14 dní. Existují ještě speciální testy ze vzorku vlasů, kde se dá užití drog prokázat až několik měsíců, ale tyto testy jsou velmi nákladné a obyčejně se nedělají. Nevím, proč Vás rodiče chtějí testovat, jaké máte problémy týkající se marihuany... Ale pokud nyní měsíc nekouříte konopné drogy a budete takto pokračovat, tak by Vám další problém hrozit neměl. Přeji hodně štěstí.