PERVITIN
ANDREJKA
dobry den dekuji Vam za odpoved mam dotaz jestli byste byl tak hodny a dal mi radu neb rady jak mam zkusit mu to zneprijemnit je mi teprve 15 let a nevim si stemito vecmi rady jsem z klatov klidne me muzete napsat nejaky kontakt bratr je uz docela daleko. proto bych byla nerada aby to skoncilo snim spatne nase rodice o tom vi zijeme jen s mamou odmalicka uz skoro dva roky chodi se svou pritelkyni sniz zije ve spolecne domacnosti rok ta uz je stoho tez zoufala jednou nas moc vydesil nechal nam dopis narozloucenou pomozte a poradte mi mockrat vam dekuji a verim vam

Odpověděl: Jakub Minařík
Jedinné co jsem našel je tohle: Centrum sociální prevence Čs. Legií 42/I., 33901 Klatovy Kontaktní osoba: Bc. Dana Holá Telefon: 376310354 Neumím ale zaručit, že ten kontakt k něčemu bude, v Klatovech to prostě neznám. Kdyby to bylo k ničemu, napište znova, zkusím vás odkázat někam, kde to bude dál, ale bude to fungovat: No, s tím jak to bratrovi znepříjemnit je složité. Vzhledem k rozložení sil pro něj asi sama moc neuděláte. Mohla by něco udělat jeho partnerka, možná vaše matka. Víte, když ho všechny odmítnete, protože je pro vás takhle nepřijatelný, může to být celkem významný posun. Může to být ten impuls, který jej donutí uvažovat o změně. No a hlavně si dejte pozor, ať nezačnete brát s ním. V téhle konstelaci si dáte jednou a berete s ním. A neříkejte že vám se to nestane. Prostě si to zapamatujte. Držím palce. :-)