kde si nechat udělat test na pohlavní choroby
Tom
chci se zepta,kam mam zají pokud si chsi nechat udělat komplexní krevní test na pohlavní choroby v okolí Strakonic,děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Jednak můžete zajít za svým praktickým lékařem, který Vám test udělá nebo se můžete obrátit na místní hygienickou stanici, případně se můžete obrátit na místní Krizové a kontaktní centrum, Prevent o.s., Krátká 20, Strakonice, 386 01, telefon: 383 322 357. Tam by Vám jednak mohli udělat testy na HIV a hepatitidu C, což v některých kontaktníchj centrech dělají, a pokud je nedělají, tak by Vám jistě doporučili, kde si je můžete nechat udělat. Jistě se ve strakonickém regionu v tomto ohledu budou orientovat lépe než my.