Marihuana test
Balo
Dobry den chtel bych se zeptat, Kdyz si dam vecer speka tak jak dlouho se bude drzet THC ve slinach. A z ceho testujou policajti? Dekuji nachledanou

Odpověděl: Bára Orlíková
Testy na marihuanu, které by do budoucna měla používat policie, by měly být testy ze slin. Zatím probíhá pilotní projekt používání těchto testů v severních Čechách. Pokud to bude ale nyní potřeba, mohou Vás policisté stejně odeslat na odběr krve nebo moči a nechat udělat test takto. Ale při běžné kontrole by měli mít k dispozici právě testy ze slin. Ze slin lze detekovat THC cca stejně dlouho jako z krve, tedy cca 2 dny. Pokud by policisté přistihli někoho, u koho mají podezření na užití konopných drog a test ze slin na konopné drogy by se ukázal pozitivní, tak je stejně nezbytné nechat dotyčného přetestovat v laboratoři, kde udělají krevní testy a výsledek potvrdí či nepotvrdí.