Dá se to zjistit?
Ada
chtěla bych se zeptat:Pokud jdu na krevní testy kvuli štítné žláze a pár dní před tím(asi týden) jsem měla marihuanu tak můžou něco zjistit?I když se na to nebudou zaměřovat,a budou se zaobírat tou štítnou žlázou tak můžou něco zjistit?Je to dost důležité a potřebuju to vědět rychle...Děkuji moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Obvykle se při lékařských vyšetřeních nedělají speciálně testy na přítomnost drog, takže myslím, že nemusíte mít obavy. Navíc, pokud jste kouřila před týdnem a na testy ohledně štítné žlázy jdete až za nějakou dobu, tak by i v případě, že by Vám zcela hypoteticky test na drogy dělali (jako že nebudou), tak by byl s velkou pravděpodobní negativní. Nepředpokládám, že by experiment s marihuanou měl nějaké závažné důsledky pro Váš zdravotní stav a nepřipadá mi pravděpodobné, že by lékaři mohli s ohledem na léčbu vašich zdravotních potíží nějak zjistit, že jste kouřila trávu nebo že by ta zkušenost s trávou mohla úspěšnost léčby nějak výrazně ovlivnit. Nicméně - pokud by, opět spíše hypoteticky, došlo na to, že by se Vás lékař na Vaše užívání drog zeptal, tak bych mu asi řekla pravdu. Informace jsou chráněné lékařským tajemstvím.